Mailproblemer?

DVL Kbh har registreret at en hel del af de mail vi har sendt ud siden nytår ikke er kommet frem til modtagernes indbakker.

Vi er ved at undersøge problemet – men løsningen kommer tidligst midt i uge 8.

Det ser ud til at det især rammer kunder hos YouSee  samt/og  brugere af Outlook 10 – men andre er også ramt.

FØRSTEHJÆLP:

Man skal først se om der er mails som er end i SPAM-mappen eller for Gmails vedkommende også se i mappen med Promoveringer.

Hvis man kan huske sit password til Webmailen, er det en god ide at åbne sin mailbox på den måde. Flere er blevet overrasket over hvor mange mails de har fundet der – som aldrig nåede frem til deres PC.

Kbh afd Nyhedsbreve – som udsendes hver den 15. i måneden kan også læses her på hjemmesiden

Har du tilmeldt dig en tur – og ikke fået en bekræftelsesmail senest 1 døgn senere-  skal du kontakte support@kbh-dvl.dk og få bekræftelsen sendt igen.

Lis Nielsen

13. februar 2020