Dragefestival på Fanø
Så er det tid til vi igen skal se de mange flotte drager på Fanø.


Så er det tid til vi igen skal se de mange flotte drager på Fanø. Turen starter i Nordby, hvor vi vandre ud til Vesterhavet og ser på dragerne her spiser vi også vores madpakke.
Turen er ca. 9-10 km.
Turen slutter ved Fanø Bryghus.
Turen er gratis for medlemmer. Som Ikke-medlem kan du gå gratis med på en tur, inden du melder dig ind i Dansk Vandrelaug. Du får første halvår til halv pris.