BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
METHOD:PUBLISH
BEGIN:VEVENT
LOCATION:Vestamager St\, (metro) 
DESCRIPTION:Ørestaden er ved at være fuldt udbygget. Hvordan blev det så? Alle kritiserer Ørestad på nær de mennesker\, der bor der.\n\nRoyal Arena - Foto: Per Bak Olesen\n\nJeg lavede mine første ture i Ørestad i 2013. Dengang var der kun få færdige bygninger i bydelen. Byggeriet i Ørestad Syd var kun lige påbegyndt. I dag bor der over 15.000 mennesker der. I hele Ørestaden bor der det dobbelte. Byparken blev indviet i 2007 og så noget pauver ud i 2013. Vi skal se\, hvordan den ser ud i dag\,\n\nVi skal også høre om Bella Center\, og gennem Bella Kvarter\, som der overhovedet ikke var tænkt på i 2013.\n\nI Ørestad Nord skal vi gå gennem Schades kvarter\, der dengang var reserveret til Rigsarkivet\, men sådan blev det ikke. Vi skal også høre om Njals Tårn\, selv om den ligger lige udenfor Ørestaden.\n\nEfter en hård tur trænger turlederen til en forfriskning\, som han vil indtage på Artillericafeen. Deltagerne er velkomne til at holde ham med selskab.\n\nTuren er gratis for medlemmer. Som Ikke-medlem kan du gå gratis med på en tur\, inden du melder dig ind i Dansk Vandrelaug. Du får første halvår til halv pris = 147\,50 kr. (Normalpris 295 kr.). \n\n\nLink: https://dvl.dk/vandreture/per-baks-fredagstur-oerestad-fra-syd-til-nord/
DTSTART:20260703T080000Z
DTEND:20260703T113000Z
SUMMARY:Per Baks Fredagstur: Ørestad fra syd til nord
URL;VALUE=URI:https://dvl.dk/vandreture/per-baks-fredagstur-oerestad-fra-syd-til-nord/
DTSTAMP:20260627T220513Z
UID:6a4049197e605
CLASS:PUBLIC
PRIORITY:3
BEGIN:VALARM
TRIGGER:-PT1440M
ACTION:DISPLAY
DESCRIPTION:Reminder
END:VALARM
END:VEVENT
END:VCALENDAR