Rundvandrevej Ørnhøj
Ud af byen mod indlandsklitterne. Fuglkjær Å passeres 2 gange og tilbage ad nedlagt jernbane.
Fra p-plads ved Ørnhøj Hallen ud af byen mod Indlandsklitterne som er opstået i sten og bronzealderen i1500 – 1700 årene. Fuglkjær Å passeres 2 gange, tilbage til Ørnhøj af den nedlagte jernbane.
Turen er gratis for medlemmer. Som Ikke-medlem kan du gå gratis med på en tur, inden du melder dig ind i Dansk Vandrelaug.
Du får første halvår til halv pris.