Vi går en ‘havner’ i Hvide Sande – FYRAFTENSTUR
Traditionen tro skal vi også i år gå en 'havner' - hvor vi vil se hvad der rører sig på havnen i Hvide Sande.

Undervejs vil turlederne fortælle om aktuelle emner, f.eks. nybyggerier på værfterne og hvad der ellers er af liv i en travl havn. Vi kommer også forbi byens bryggeri, – og måske vi skal smage på det lokale øl.
Turen er gratis for medlemmer. Som Ikke-medlem kan du gå gratis med på en tur, inden du melder dig ind i Dansk Vandrelaug.
Du får første halvår til halv pris.