Foredrag Hvad nu hvis jeg levede hver dag, som om jeg ville dø i morgen
Den 8. april kl 19 ,er der foredrag ved Foredrag med Agnes Plesner Skårup. En ung kvinde beslutter sig som 18-årig for at droppe ud af 2.G i gymnasiet for at begive sig ud på et solo eventyr gennem hjertet af USA’s vestkysts natur og mennesker.






