Tilmeldingsture

Når du møder en tilmeldingsformular på en vandretur, kan det skyldes, at myndighederne har indført restriktioner på antallet, der må være sammen – lige nu som følge af coronavirussen.

Se også retningslinjer for vandreture i coronatider

Der kan ligeledes være et begrænset antal pladser på turen i forbindelse med en færgeoverfart, bustransport eller lignende.

Sådan fungerer det centrale tilmeldingssystem

  • Tilmeldingsformularen kommer frem under hver enkelt tur 14 dage før turstart (det er helt præcist 14 dage * 24 timer før starttidspunkt). Og du kan tilmelde dig indtil 24 timer, før den starter.
  • Du må kun møde op til turen, hvis du har modtaget en positiv tilbagemelding pr. mail.
  • Man kan kun tilmelde én person pr. mailadresse. Hvis ægtefæller udelukkende har én mailadresse, må den ene tilmelde sig ved at få lov til at bruge et barn eller en vens mailadresse. Vær dog opmærksom på, at bekræftelsen på tilmeldingen så sendes til den pågældende mailadresse.
  • Har man ingen mailadresse, må man prøve på ovenstående måde at få hjælp af en, der vil dele sin mailadresse.
  • Husk venligst at afmelde dig turen, hvis du bliver forhindret i at deltage, så en anden kan overtage pladsen. Du afmelder dig via den mail, du modtager ved tilmeldingen. Hvis du bliver forhindret inden for 24 timer før turstart, bedes du om muligt kontakte den enkelte turleder, som derved kan give pladsen til en på venteliste.
  • Deltagere, som i første omgang er kommet på venteliste, kan automatisk få plads på turen i det omfang, deltagerantallet øges eller nogen melder fra. I så fald bliver du orienteret pr. mail.
  • Systemet skelner ikke mellem medlemmer og ikke-medlemmer. Alle kan tilmelde sig efter først til mølle-princippet.

Sådan ser tilmeldingsformularen ud

Sådan ser tilmeldingsformularen ud

FIND DIN VANDRETUR HER