Vi er løbet tør for brevduer

Derfor har vi brug for at din mailadresse er korrekt

Det fremgår af Medlemsportalen, at mere end 10% af vores medlemmer ikke har knyttet en mailadresse til deres medlemskab. Du kan derfor miste vigtig information fra foreningen.

Vi vil derfor bede dig om at tjekke på Medlemsportalen, om dine kontaktoplysninger (mailadresse, telefonnummer og postadresse) er aktuelle og rette eventuelle forkerte/manglende informationer.

Det er på Medlemsportalen, du kan se, om oplysningerne om tlf.nr og mailadresser er korrekte. Vejledningen til at logge ind finder du ved at klikke på nedenstående link.

Læs siden omhyggeligt, så er du klar til at logge ind. Det er også her, du kan læse, hvad du skal gøre, hvis du har problemer med at logge ind.

 

Specielt vedrørende familiemedlemskaber

Hver person, der er omfattet af et familiemedlemskab, har et særskilt medlemsnummer. Det er ikke alle medlemmer i et familiemedlemsskab, der har tilknyttet en mailadresse til deres medlemsnumre. Bemærk, at en familie ikke kan anvende den samme mailadresse på alle familiemedlemmer, idet en mailadresse kun kan optræde én gang i medlemskartoteket.

Til alle medlemsnumre kan knyttes en adgangskode, der fra medlemsdatabasen giver adgang til personlige oplysninger, medlemsinfo og rabatter m.v. Den individuelle kode opnås ved at anvende medlemsnummer ved anmodning om ny adgangskode under login. Koderne bliver da sendt til den mailadresse, der blev opgivet ved etablering af medlemskabet. Familiemedlemmerne kan herefter med deres koder selv rette deres kontaktinfo.

Når du er logget ind på Medlemsportalen, kan du se oplysninger om øvrige familiemedlemmer omfattet af medlemskabet ved at vælge menupunkt Familie i venstre kolonne.

 

Sådan finder du Medlemsportalen: