De Sejes onsdagstur OBS Ny mødetid
Der er samkørsel fra forum kl 09.15 til Snaptun.
Herfra med færge til Hjarnø og øvandring med indlagt frokostpause inden hjemturen.
Samkørsel koster 30 kr., og færgebilletten koster 40 kr. tur/retur.
Turen er gratis for medlemmer. Som Ikke-medlem kan du gå gratis med på en tur, inden du melder dig ind i Dansk Vandrelaug. Du får første halvår til halv pris = 147,50 kr. (Normalpris 295 kr.).