Lagunestien Bisserup – Ørslev
Vi vandrer fra Bisserup til Ørslev. Vi går gennem Strandskoven via Kirkestien og kigger efter skibe skåret i bøgetræerne langs stien.
Dette er 3. etape af Lagunestien. Vi mødes på p-plads ved Ørslev kirke (slutstedet) fylder halvdelen af bilerne og kører til startstedet p-plads ved Bisserup Camping. Her starter vi turen 10:30. Vi går gennem Holsteinborg park og ser den flotte udsigt til Ormø og Glænø. Ved Ørslev kirke "slår vi en lille bue" forbi det gamle frysehus. Ved spørgsmål kontakt Elsebeth mobil 21664375. 2 pauser undervejs. En del asfalt på denne etape.

Turen er gratis for medlemmer. Som Ikke-medlem kan du gå gratis med på en tur, inden du melder dig ind i Dansk Vandrelaug. Du får første halvår til halv pris = 147,50 kr. (Normalpris 295 kr.).