Lange tirsdagsture Jægersborg – Vedbæk

Fast sidste tirsdag i måneden.
Gennem grønne områder, søer og moser - fortrinsvis på stier.

Fra Jægersborg går vi ad små stier ind i Dyrehaven til Nærum gl. station. Herefter fortsætter vi igen ind i Dyrehaven og følger til sidst det gamle togspor til Vedbæk.
Forvent et gå tempo på 3,5 km/ time med 3 spisepauser undervejs

Turen er gratis for medlemmer. Som Ikke-medlem kan du gå gratis med på en tur, inden du melder dig ind i Dansk Vandrelaug. Du får første halvår til halv pris = 147,50 kr. (Normalpris 295 kr.).

Mødested på kort

Indlæser…